January 21, 2012

Нил цэцэгийн хорхойтон



Нэгэн Орос эмэгтэйн тухайн материалыг уншаад ямар их ажилтай эмэгтэй юэ гэж бодлоо. Тэгээд орчуулаад та хэддээ бас хариуулий гэж бодлоо.

Би нил цэцгэнд үнэхээр хайртай. Гэрийн маань бүх өрөө, тагтан дээр нил цэцэг байдаг. Эдгээр зургийг би 2007 онд авсан юм.







Цэцэгнүүд минь багтайахгүй болоод манайх өөр байр луу нүүхэд би нэг өрөөгөө нил цэцэгний өрөө болгосон юм. Тавиурууд дээрээ цэцэгнүүдээ тавиад зургаа авч амжсангүй. Харин энэ тавиурыг нөхөр маань өөрөө хийсэн юм


 Цэцгээ байрлуулсны дараа энэ өрөө маань хүртэл багадаж байгааг бид мэдсэн юм. Одоо миний мөрөөдөл бол өвлийн цэцэрлэгтэй болох :angel:

Би гутлын дэлгүүрт ажилдаг. Бусад цагаараа би нил цэцэгнүүдээ таридаг ба хайртай охиноо өсгөдөг. :)
Нил цэцийг бүүр дээрээс буюу 11 жилийн өмнөөс сонирхдог болсон юм.  :) :) :)
Өнөөдрийн байдлаар надад 500 гаруй сортын нил цэцэгс байдаг.
:D




Нил цэцэгсээс гада надад кактус, баримтгана ба усан цэцэгс байдаг.

Би үзэсгэлэн худалдаанд үргэлж оролцдог.


Ингээд би гэдэг хүн нил цэцэгний өвчин туссан юм: Өөрийгөө би энэ цэцэггүйгээр төсөөлдөггүй бөгөөд амралтаар гэрээ орхиод явах болхоороо хэдхэн хоногийн дарааснаас аль цэцэг нь цэцэглэсэн бол, аль нь усгүй болж байгаа бол гээд л санаа зовоод эхлэнэ шүү дээ

2 comments:

  1. би инл цэцэг таримаар байна худалдаж болох уу

    ReplyDelete
  2. Сайн байна уу tsetsegnuud@yahoo.com хаягаар холбогдоорой надаа 25 төрлийн нил байгаа үрсэлгээ гарвал худалданаа

    ReplyDelete